برگ برنده ریشسفیدها
یکی از اهداف خودروسازان دنیا، جذب مشتری بیشتر و دریافت پول بیشتر از آنهاست؛ اما در بازارهای جهانی به علت رقابت بالا، وادار کردن مشتری برای انتخاب یک خودرو و پرداخت هزینههای اضافی برای آن اصلا کار راحتی نیست؛ بخصوص بعد از ورود بازیگران جدیدی مثل کرهایها، چینیها و برقیهای عجیبالخلقه.
با وجود این مساله، بازیگران قدیمی بازار خودرو به طرز عجیبی یک برگ برنده مشترک رو کردهاند: بازگشت به گذشته.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
سامانه بارشی جدید در راه ایران؛ هشدار سیلاب و تگرگ در چندین استان
-
اولین جزئیات از خسارات زلزله 5 ریشتری رشتخوار/ آمار مصدومان اعلام شد
-
وزیر کار: دهکبندی خانوادهها تغییر میکند/ برای توزیع کالابرگ نیازمند تعریف منابع جدید هستیم
-
جدیدترین نرخ رهن کامل در تهران؛ از جنوب تا شمال پایتخت چقدر باید پرداخت کرد؟
-
اتهام زنی تازه رئیس پنتاگون به ایران
-
فوری/ مایک والتز سفیر آمریکا در سازمان ملل؛ مارکو روبیو مشاور امنیت ملی جدید
-
آغاز ثبتنام ارز زیارتی حج تمتع از ۱۳ اردیبهشت
-
لشکرکشی ارتش سازمانهای مردم نهاد چین برای سرکوب انتقادات در سازمان ملل
-
علت به تعویق افتادن مذاکرات ایران و آمریکا مشخص شد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.