ورزشکاران چگونه برندهای شخصی میسازند؟
مسوت اوزیل ستاره ترکتبار آلمانی تیم آرسنال بعد از انتقال به باشگاه فنرباغچه ترکیه برند شخصیاش را هم حتی به رنگ آبی و زرد (رنگهای فنرباغچه) درآورد.
مسوت اوزیل تنها بازیکن فوتبال نیست که برند شخصی خود را توسعه داده است. خیلی از ورزشکاران از جمله بازیکنان فوتبال، با همان اهدافی که یک شرکت دارد، برندسازی شخصی برای خودشان انجام میدهند و نامونشانی منحصربهفرد میسازند.
هدف از برندسازی شخصی برای ارتباط بهتر با مخاطب صورت میگیرد و اثرگذاری روی ادراک آنها و تمایز خود از سایرین. به زبان سادهتر، برندسازی شخصی، ویژگیها و تصویر منحصر به فرد یک شخص را در ذهن مخاطب القا میکند و مخاطب ورزشکار را با این نامونشان شخصی به یاد میآورد.
از این مزیت برندسازی، ورزشکاران برای درآمدزایی بیشتر استفاده میکنند. از طریق ممهور کردن کالاها و محصولات تجاری به این برند شخصی و در قراردادهای تجاری با اسپانسرها.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
اتهام زنی تازه رئیس پنتاگون به ایران
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند
-
اولین جزئیات از خسارات زلزله 5 ریشتری رشتخوار/ آمار مصدومان اعلام شد