تعریف خودروسازی رقابتی چیست؟
رقابت در عرصه بینالمللی به نوعی دغدغه مدیران صنایع از جمله مدیران خودرویی است. آنها به دنبال این هستند تا در جریان رقابت به نوعی شرکت تحت مدیریتشان را هدایت کنند تا بتواند سهم بازار بیشتری را به خود اختصاص دهند.
وحید شقاقی - اقتصاددان - در گفتوگو با «ویراژ»، تعریفی از خودروسازی رقابتی ارائه میدهد که مبتنی بر حضور شرکتهای خودروساز در زنجیره تولید جهانی است.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.