چطور با یک خرید بهصرفه هزینههای خود را مدیریت کنیم؟
یکم تا هفتم هر ماه، فرصتی خوب برای یک خریدهای خوش قیمت از دیجیکالا
یکی از معضلاتی که با آن روبهرو هستیم مدیریت بودجه و صرفهجویی در هزینههایی است که ماهانه بابت خرید کالاها پرداخت میکنیم. هزینههای خورد و خوراک، رفت و آمد یا درمان انکارناپذیرند و بخش قابل توجهی از حقوق ماهانه افراد را به خود تخصیص میدهد اما برخی هزینهها مثل خرید لباس یا لوازم الکترونیکی، خرید یک ظرف غذای جدید یا یک تابلو تزئینی و ... قابل مدیریت هستند.

رپرتاژ آگهی: این روزها هر مغازهداری تلاش میکند در کنار فروش حضوری، از فضای آنلاین هم استفاده کند. فروشندههای کالا علاوهبر پلتفرمهای اجتماعی از پلتفرمهایی مثل دیجیکالا، برای فروش محصولات خود استفاده میکنند. طبق گزارش عملکرد ۱۴۰۱ دیجیکالا، در این پلتفرم بیش از ۳۰۸.۰۰۰ فروشنده در حال رقابت برای فروش محصولات خود هستند و در کمپینهای مختلف با تخفیفهای قابل توجه محصولات خود را عرضه میکنند. در چنین کمپینهایی فروشندههای کالا با حضور حداکثری خود تجربه یک فروش پرسود را خواهند داشت.
یکی از راههایی که میتوان خریدهای ماهانه را با هزینه کمتری تهیه کنیم این است که گوش به زنگِ کمپینهای تبلیغاتی فروشگاههای مختلف باشیم تا با مقایسه قیمتها خرید بهصرفهتری انجام دهیم. با ورود به دیجیکالا اولین چیزی که به چشم میرسد بنرهای بزرگ است که هر کدام شما را به سمتی هدایت میکند؛ یکی برای خرید لوازمالتحریر پیشنهادهای هیجانانگیز دارد و یکی برای خرید لوازم خودرو.
دیجیکالا در آخرین کمپین خود به عنوان «بهترین وقت خرید» کالاهایی که تخفیف خوب داشتند را برای شروع سال تحصیلی به مشتریان خود عرضه کرد اما به نظر میرسد این بازارگاه اینترنتی، قصد دارد این کمپین را با تنوع کالایی گستردهتری به صورت ماهانه حراج سر ماه طراحی و اجرا کند. این فرصت هفت روزه مخصوصا در اوایل ماه، در مدیریت بودجه و هزینه تا پایان ماه به افراد کمک میکند.
در این کمپین، دیجیکالا برای افرادی که برای اولین بار از این فروشگاه خرید میکنند به صورت رایگان محصولات خریداری شده را ارسال میکند از این صفحه اولین خرید خود را از دیجیکالا ثبت و رایگان دریافت کنید.
یکی از راههای انجام خرید بهصرفه، آگاهی از کمپینهای حراج و تخفیف است؛ فرقی نمیکند دیجیکالا باید یا هر فروشگاه اینترنتی دیگر. وجود پلتفرمهای فضای اجتماعی، مارکتپلیسها و آنلاینشاپهای مختلف، فضای رقابتی مفیدی ایجاد کرده که هم برای فروشنده و هم خریدار فرصت فروش یا خرید بهتری را فراهم میکند. فروشندهها به مشتریان بیشتری دسترسی دارند و خریداران امکان مقایسه و تصمیمگیری و خرید بهصرفهتری خواهند داشت.
تولید محتوای بخش "وب گردی" توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
پوتین شرط توافق صلح را اعلام کرد/ مذاکرات به بنبست رسید؟
-
ظرایف پنهان یک معامله و آغاز بخش سخت مذاکرات/ پشت پرده حمله عراقچی به دولت بایدن و بیبی
-
افزایش حقوق کارمندان منوط به تایید هیات وزیران شد
-
خرید با کالابرگهای الکترونیکی تسهیل شد
-
احداث ترمینال اختصاصی در بندر شهید رجایی/ جزئیات تفاهمنامه بندری ایران و قزاقستان
-
نماینده ارشد ترامپ در مذاکرات: برجام به نفع ایران بود و باید اصلاح شود