سهم خانم ها از اتوبوس های تندرو کم شد؛ دلیل عجیب شهرداری برای عقب نشینی مسافران خانم
اکوایران : مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانمها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانمها در بخش انتهایی باز گردد.

مهدی علیزاده گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلتها و ماشینهای شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانمها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد میشود.
علیزاده گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانمها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بودهایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.
مدیرعامل شرکت واحد گفت: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده میکنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانمها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانمها در بخش انتهایی باز گردد.
علیزاده گفت: امسال به امید خدا و با پیگیریهای فراوان شهردار تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه میشود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوسها باشند.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
اولین جزئیات از خسارات زلزله 5 ریشتری رشتخوار/ آمار مصدومان اعلام شد
-
سامانه بارشی جدید در راه ایران؛ هشدار سیلاب و تگرگ در چندین استان
-
ظرایف پنهان یک معامله و آغاز بخش سخت مذاکرات/ پشت پرده حمله عراقچی به دولت بایدن و بیبی
-
افزایش حقوق کارمندان منوط به تایید هیات وزیران شد
-
گروسی: توافق احتمالی ایران و آمریکا پیچیدگی کمتری از برجام دارد
-
خرید با کالابرگهای الکترونیکی تسهیل شد
-
هجوم بانکهای مرکزی به یوآن و دلار سنگاپور؛ دلار آمریکا در حساسترین دوره تاریخی خود؟
-
وزیر کار: دهکبندی خانوادهها تغییر میکند/ برای توزیع کالابرگ نیازمند تعریف منابع جدید هستیم
-
روز هشدار در بازار طلا، سهام و رمزارز