تولیدمثل به سبک جنرال موتورز
در نقطه مقابل بازار بی رقیب خودروی ایران، بازار پر رقابتی در صنعت خودروی جهان جریان دارد. این بازار رقابتی باعث شده خودروسازان از هر حربهای برای گرفتن سهم بیشتر استفاده کنند.یکی از این روشها که سالیان زیادی است از آن استفاده میشود خلق برندهای جدید توسط خودروسازان است.
برندهایی نظیر لکسوس، آکورا، اینفینیتی یا جنسیس همگی در راستای استفاده از این شیوه بازاریابی خلق شدند. ابرکمپانی جنرال موتورز آمریکا هم که در استفاده از این روش استاد است، قصد دارد دو برند جدید را به دنیای خودرو معرفی کند.
اما علت فراگیر شدن برندسازی در صنعت خودرو چیست و چرا در ایران هیچگاه به این مسئله اهمیت داده نمیشود؟
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
اتهام زنی تازه رئیس پنتاگون به ایران
-
اولین جزئیات از خسارات زلزله 5 ریشتری رشتخوار/ آمار مصدومان اعلام شد
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.