مچ اندازی تویوتا کمری با تارا و دنا
دو خودروساز بزرگ کشور در حالی در بازار بی رقیب به عرضه محصولات خود مشغول هستند که همچنان نمی توانند با محصولات دست دوم خارجی رقابت کنند.
مشتریان به رغم اینکه بیش از چهار سال از ممنوعیت واردات خودرو به کشور می گذرد و آخرین خودروهای وارداتی مربوط به سال ۲۰۱۷ و سال ۲۰۱۸ هستند باز هم ترجیح می دهند برای خرید خودرو ابتدا شانس خود را در بازار خودروهای وارداتی دست دوم بیازمایند و در صورتی که امکان خرید این خودروها را نداشتند به ناچار به سراغ محصولات تولیدی خودروسازان داخلی بروند.
مقایسه قیمت تویوتا کمری مدل ۲۰۰۶ با قیمت تارا و دنا با گیربکس اتوماتیک، به عنوان گران ترین خودروهای تولید داخل، به خوبی این مساله را نشان می دهد
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
اتهام زنی تازه رئیس پنتاگون به ایران
-
اولین جزئیات از خسارات زلزله 5 ریشتری رشتخوار/ آمار مصدومان اعلام شد
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.