اهداف اصلی همایش ملی برند
اهداف همایش ملی برند چیست؟ این همایش ارزیابی برندها را بر اساس چه معیارهایی انجام می دهد و کدام شاخص ضریب بیشتری دارد؟
برنده جایزه ویژند باید دارای چه شاخصه هایی باشد؟
به گفته امیرمهدی مرادی دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان این همایش فرصت ویژه ای را برای برندها و صاحبان برند خلق می کند تا مورد ارزیابی قرار گیرند.
آنچه که در پایان نمایش به دنبال آن هستیم، تعیین یک روز به عنوان روز ملی برند است، بخاطر خلق ارزش افزوده ای که رقم می زند.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
اتهام زنی تازه رئیس پنتاگون به ایران
-
اولین جزئیات از خسارات زلزله 5 ریشتری رشتخوار/ آمار مصدومان اعلام شد
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.