فناوری، بازیگر جدید صنعت پخش ؟
فناوری در حال دگرگونی صنایع مختلف، از جمله صنعت پخش است. با استفاده از راهکارهای نوین، شرکتهای پخش میتوانند فرآیندهای خود را بهینهسازی کرده، کارایی را افزایش داده و هزینهها را کاهش دهند.
به گزارش اکوایران، امسال در حاشیه برگزاری نمایشگاه بینالمللی صنعت پخش ایران، نشستی با عنوان «تاثیر فناوریهای نوظهور بر افزایش بهرهوری در صنعت پخش و لجستیک» برگزار شد.
در این همایش محمد جواد اتابکی، مدیرعامل و همبنیان گذار شرکت آپتایم، کاوه احسانی معاون زنجیره ارزش گروه زرین رویا و محمد نوفلاح معاون توسعه برنامهریزی و بازرگانی تکساران و علی مرزبان معاون عملیات دیجی کالا در این نشست بر اهمیت بهرهگیری شرکتهای پخش از فناورهای نوظهور صحبت کردند.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
سامانه بارشی جدید در راه ایران؛ هشدار سیلاب و تگرگ در چندین استان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
اولین جزئیات از خسارات زلزله 5 ریشتری رشتخوار/ آمار مصدومان اعلام شد
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
اتهام زنی تازه رئیس پنتاگون به ایران
-
وزیر کار: دهکبندی خانوادهها تغییر میکند/ برای توزیع کالابرگ نیازمند تعریف منابع جدید هستیم
-
پوتین شرط توافق صلح را اعلام کرد/ مذاکرات به بنبست رسید؟
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.