نسل زد طرفدار برند ایرانی نیست/ در 20 برند اول هیچ نام ایرانی وجود ندارد!
اگرچه گروه زیادی از فعالان و کارشناسان صنعت غذا معتقدند که کالاهای تولید ایران به لحاظ کیفیت، توان رقابت با تعداد زیادی از برندهای خارجی را دارند اما تحقیقات نشان می دهد: این کالاها طرفداران زیادی در بین نسل جدید که به نسل زد معروف هستند، ندارد.
به عنوان مثال نتایج یک مطالعه نشان می دهد: در ۲۰ برند اولی که نسل زد می شناسند نام هیچ برند ایرانی نبوده است.
حال سوال این است که آیا صنعت غذا برای نسل جدید که بیشتر با برندهای خارجی ارتباط دارد، برنامه ای دارد؟
آرمان خالقی، عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت به این سوال پاسخ داده است.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.