سهم برندهای ایرانی از سفره همسایهها؛ فقط 5 درصد
نتایج یک مطالعه انجام شده از سوی مرکز مطالعات و پژوهشهای بازرگانی نشان می دهد: سهم ایران از بازار ۱۵کشور همسایه با حجم بالغ بر ۱۱۲میلیارد دلار حدود ۵ درصد است؛ سهمی که به نوعی بیانگر قدرت رقابتی پایین با برندهای خارجی در بازار کشورهای همسایه است.
آرمان خالقی، عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت اما معتقد است: برندهای ایرانی به لحاظ کیفیت توان رقابتی بالایی با برندهای خارجی دارند اما آنچه سبب عقب ماندگی از سایر کشورها در این حوزه شده شرایط محیطی است.
او تاکید دارد: در سال های اخیر شرایط مبادله کالا وجود نداشته است.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.