روابط عمومی هوشمند ارکان اصلی بانکداری دیجیتال
در عصر گذار بانکداری سنتی به دیجیتال، ناگریز روابط عمومیها هم به سمت دیجیتال و هوشمند خواهند رفت.
هدف از بانکداری دیجیتال استفاده از تجربه مشتریان برای تولید محصول است و روابط عمومی دیجیتال هم به معنای به کارگیری ابزارهای دیجیتال در راستای اهداف روابط عمومی است.
برای شناخت بهتر این مفهوم، میزبان سید محمدحسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین و دبیر کمیسیون روابط عمومی بانک های کشور بوده ایم.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
سامانه بارشی جدید در راه ایران؛ هشدار سیلاب و تگرگ در چندین استان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
اولین جزئیات از خسارات زلزله 5 ریشتری رشتخوار/ آمار مصدومان اعلام شد
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
اتهام زنی تازه رئیس پنتاگون به ایران
-
وزیر کار: دهکبندی خانوادهها تغییر میکند/ برای توزیع کالابرگ نیازمند تعریف منابع جدید هستیم
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.