اثر دومینویی تورم بر مصرف غذا
معمولا غذاهای سرد و آماده یکی از غذاهای پرطرفدار در میان طبقه متوسط هستند. اما امیررضا ثابت پی، مدیر عامل گروه صنایع غذایی نامی نو می گوید طی پنج سال اخیر فشار اقتصادی وارد شده به اقشار متوسط سبب شده تا از میزان تقاضا برای این نوع غذا کم شود.
در عین حال او به یک نکته مهم در خصوص جذب یک گروه جدید تقاضا برای غذاهای سرد و آماده اشاره می کند.
او می گوید: افزایش قیمت غذاهای مختلف در رستورانها موجب شده تا بخش زیادی از اقشار متوسط امکان صرف غذا در رستوران ها را نداشته باشند و در مقابل به استفاده از غذاهای سرد و آماده روی آورند.
مدیر عامل گروه صنایع غذایی نامی نو در گفت و گو با اکوایران اثر جنگ روسیه و اوکراین و نوسانات ارزی را بر صنعت غذا توضیح می دهد.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.