وظیفه سلبریتیها در پرونده کوروش کمپانی
تخلف مالی کوروش کمپانی، مجموعهای که به روش پانزی فعالیت میکرد در روزهای اخیر سروصداهای زیادی به پا کرده است. برخی از شهروندان که در این مجموعه سرمایهگذاری مالی کرده بودند، از برخی سلبریتیهایی شکایت دارند که معتقدند تبلیغات آنها سبب شد که آنها در این مجموعه سرمایهگذاری مالی کنند.
آنطور که خبرآنلاین نوشته، مالک این کمپانی، در اولین گفتگوی خود پس از فرار، مدعی شده ۱ الی ۲۰ میلیون تومان به سلبریتیها برای تبلیغات پرداخت کرده است. اما آیا شکایت قربانیان از سلبریتیها وارد است؟ در دنیا چه قوانین و سازوکارهایی برای تبلیغات سلبریتیها در تبلیغات برندها وجود دارد؟
حمید قنبری، حقوقدان در گفتوگو با اکو ایران به این پرسشها پاسخ داده است.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.