تبلیغات هوشمند در سریالهای ترکیه ای
اسم آگهی که می آید اولین چیزی که به ذهن می رسد، تبلیغات کلافه کننده تلویزیون و یا بنرهای تبلیغاتی بزرگراهی است.
سازندگان سریال های ترکیه ای به تازگی سبکی در عرصه تبلیغات در پیش گرفته اند. روشی خلاقانه و سودمند که تبلیغات را به خورد مخاطب می دهد. به طوری که با این ترفند کالا و خدمات خود را در فهرست آرزوهای ذهنی مخاطب قرار می دهند.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
سامانه بارشی جدید در راه ایران؛ هشدار سیلاب و تگرگ در چندین استان
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
اولین جزئیات از خسارات زلزله 5 ریشتری رشتخوار/ آمار مصدومان اعلام شد
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
اتهام زنی تازه رئیس پنتاگون به ایران
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.