تبلیغتان را با این قول بیمه کنید
وقتی بحث تبلیغات به میان میآید همواره چند سؤال کلیشهای مطرح میشود مثل اینکه چطور پول خود را هدر ندهیم یا چطور یک تبلیغ مؤثر و ماندگار داشته باشیم؟
راجر مارتین، استراتژیست مشهور، در مقالهای در هاروارد بیزینس ریویو به نام "راه درست برندسازی" به این سؤالات پاسخ داده است و ما در قسمت اول برنامه اکوکست به توضیح سرفصلهای آن پرداختهایم.
مارتین معتقد است که کلید موفقیت در تبلیغات و برندسازی، ارائه یک قول مشخص، جذاب و قابل اثبات به مشتری است که ویژگیهای آن را بیان کردیم.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.