سیاستهای توزیعی در بازار خودرو
اقتصاد کشور طی حدود 6 سالی که از بازگشت دوباره تحریمها میگذرد نتوانسته خود را بازیابی کند. عدم امکان دستیابی به برنامههای پیشبینی شده برای رشد اقتصادی سبب شده تا توجه سیاستگذار به سیاستهای توزیعی معطوف شود.
بازار و صنعت خودرو مثال خوبی برای این تغییر نگاه سیاستگذار است.
محمد ارباب افضلی، کارشناس اقتصادی، در برنامه ویراژ گفت : وقتی کیک اقتصاد بزرگ نمیشود سیاستگذار به سمت ایجاد ابزارهایی میرود که کیک موجود را به دقیق ترین شکل ممکن قسمت کند.
نسخه کامل در تلگرام
نسخه کامل در سایت
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
محکومیت بحرین به پرداخت خسارت به ایران
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.