همکاری اجباری ایرانیها با کشوری که خودروسازی نداشت
ایرانی ها زمانی خودروسازی چین را قبول نداشتند اما این کشور پهناور جنوب شرق آسیایی بی اعتنا به نظر سیاست گذاران ایرانی به مسیر خود ادامه دادند. حال شرکتهای خوروساز چینی حضور پُررنگی در بازار خودروی بین المللی دارند و با توجه به شرایط حاکم بر کلان اقتصاد کشور به نوعی تبدیل به تنها شریک تجاری ایرانی ها شدند.
محمدرضا نجفی منش، رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی، در گفت و گو با برنامه ویراژ تداوم تحریم های اقتصادی را منجر به مسدود شدن مسیر همکاری با خودروسازان فرانسوی و همچنین شرکت های خودروساز کره ای دانست و گفت تنها راه پیش روی خودروسازان ایرانی در شرایط فعلی برای توسعه محصول همکاری با خودروسازان چینی است
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.