تصور غلط شورای رقابت از متقاضی واقعی خودرو/ تاکید بر انحصار بازار
شورای رقابت به عنوان مسئول قیمت گذاری خودرو از زمستان 1401 بار دیگر عنان کار را به دست گرفت. اعضای این شورا در اولین گام دستور العمل تنظیم بازار خودروی سواری را تنظیم و به شرکت های خودروساز دیکته کردند.
شورای رقابت در این دستورالعمل بر انحصاری بودن تمام بازار خودرو تاکید کرد و با همین استدلال علاوه بر قیمت گذاری برای محصولات پرتقاضای بازار، قیمت گذاری خودروهای مونتاژی و وارداتی را نیز حق خود دانست.
اعضای شورای رقابت معتقدند به کمک این مساله می توانند خودرو را به دست متقاضی واقعی برسانند. مرتضی شجاعی، کارشناس بازار خودرو در گفت و گو با برنامه «ویراژ» قرائت شورای رقابت از رسیدن خودرو به دست متقاضی واقعی را به وسیله قیمت گذاری نقد می کند.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.