هزینه تخریب دیوار - بخش دوم
تفاوت کسبوکارهای پلتفرمی و پایپلاینی
بسیاری از کسبوکارهای اینترنتی جدید در دنیا به صورت مستقیم خدمات خود را به مشتریان ارائه نمیکنند و به اصطلاح پلتفرم هستند.
سوال اصلی اینجاست کسبوکارهای این چنینی که پایپلاین نیستند، چقدر در قبال محتوا یا محصول ارائه شده در پلتفرم خود مسئول هستند؟ پلتفرمهایی مثل یوتیوب یا ebay در قابل ویدیوها یا آگهی محصولاتی که توسط اشخاص ثالث در بسترشان منتشر میشود چه مسئولیتهایی دارند؟
در این ویدیو بخش اول برنامه "هزینه تخریب دیوار" را خواهید دید.
کارشناسان این بخش:
- محمد جعفر نعناکار، مدیر حقوقی اسبق سازمان فناوری اطلاعات
-رسول صالحی، وکیل دادگستری
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.