مشتری محوری، تجربه و سفر دیجیتال مشتری
تجربه مشتری مثبت برای موفقیت در کسب و کار بسیار مهم است؛ زیرا مشتری خوشحال، مشتری است که پتانسیل تبدیل شدن به مشتری وفادار را دارد و می تواند به افزایش درآمد کسب و کار شما کمک کند.
بهترین نتیجه ای که از بازاریابی حاصل می شود، پیدا کردن مشتری هایی که کسب و کار ما را ترویج دهند. مشتریانی وفادار به برند ما . این افراد، کسب و کار ما را از طریق بازاریابی دهان به دهان تبلیغ و همچنین از نام تجاری و محصول یا خدمات ما حمایت می کنند.
اما سوال اینجاست که چرا چنین مشتریانی، این کار را انجام می دهند؟
جواب این سوال ساده است. برای اینکه توانسته ایم تجربه متفاوتی را برای مشتری رقم بزنیم و اگر این تجربه در فضای دیجیتال اتقاق بیفتد، اثر آن چند برابر خواهد بود. تاثیراتی مانند وجود مشتریان وفاداری که کسب و کار ما را بصورت رایگان تبلیغ می کنند.
اینجاست که نحوه تفکر هر کسب و کاری در مورد تجربه مشتری آن کسب و کار، مهم می شود و لازم است به سوالات مهمی در این خصوص پاسخ داد.
• تجربه مشتری چیست و در فضای دیجیتال، چه جایگاهی دارد؟
• مهم ترین فرصتها و چالشهای تجربه و سفر دیجتال مشتری چیست؟
• پیاده سازی تجربه دیجیتال مشتری در سازمانهای ایرانی چیست؟
دیدن این برنامه به کسب و کارها توصیه می شود، چرا که یکی از نتایج تجربه و سفر دیجیتال مشتری، یافتن مشتریان وفاداری است که به رایگان، برند و محصولات و خدمات کسب و کار ما را تبلیغ می کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های آموزشی مرتبط با موضوع مشتری محوری و همچنین تجربه و سفر دیجیتال مشتری، به سایت Lms.den.ir مراجعه نمائید.
شماره تماس : ۴۲۷۱۰۱۷۵-۴۲۷۱۰۱۸
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند