ذوب قدرت خرید مردم
تولید آبمیوه هم طبقاتی شد
نایب رییس انجمن کنستانتره و آبمیوه ایران میگوید: ذوب قدرت خرید مردم طی سال های اخیر منجر به طبقاتی شدن تولید آبمیوه در ایران شده است.
غلامحسین احمدی در این باره اینطور توضیح میدهد: تولید آبمیوه طبیعی که ۱۰۰ درصد آن افشره میوه تشکیل می دهد در حال حاضر قیمت بالایی دارد که امکان خرید آن برای تمامی اقشار وجود ندارد از این رو، با توجه به استانداردهای موجود، تولید آبمیوه در ایران به سه طبقه اصلی تقسیمبندی شده است.
به گفته او در حال حاضر با توجه به پایین بودن قدرت خرید مردم، از بین سه طبقه آبمیوه تولیدی، بیشترین سهم به نوشیدنی طبیعی که کمترین میزان افشره میوه را داراست، اختصاص دارد.
نسخه کامل در سایت
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.