حامد بیدی، مدیرعامل پلتفرم کارزار در گفت‌وگو با اکوایران، کمپین نه به تصادف را زیر ذره‌بین گرفت. او معتقد است که ویژگی یک کمپین موفق در وهله اول ایجاد همدلی میان مردم و در وهله‌‎های بعدی از بالا به پایین نبود آن است. 

او در بخشی از این گفت‌وگو تاکید کرد: «باید ببینیم آن جمعیتی که ما میخواهیم در یک کمپین آنها را مخاطب قرار بدهیم، از نگاه خودشان چه دلایلی برای تصادفات دارند و آیا خودشان را مقصر می‌دانند؟» 

گفت‌وگوی کامل با حامد بیدی به زودی از اکوایران منتشر می‌شود.