«نه به تصادف» تصادف را کم کرد؟
پویش نه به تصادف مدتی پیش برای کاهش آمار تصادف و کشتهشدگان تصادفات نوروزی ایجاد شد. بررسی آمار تصادفات نوروزی اما نشان از یک ابهام در موفقیت این کمپین داشت.
حامد بیدی، مدیرعامل پلتفرم کارزار در گفتوگو با اکوایران، کمپین نه به تصادف را زیر ذرهبین گرفت. او معتقد است که ویژگی یک کمپین موفق در وهله اول ایجاد همدلی میان مردم و در وهلههای بعدی از بالا به پایین نبود آن است.
او در بخشی از این گفتوگو تاکید کرد: «باید ببینیم آن جمعیتی که ما میخواهیم در یک کمپین آنها را مخاطب قرار بدهیم، از نگاه خودشان چه دلایلی برای تصادفات دارند و آیا خودشان را مقصر میدانند؟»
گفتوگوی کامل با حامد بیدی به زودی از اکوایران منتشر میشود.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
مذاکرات هستهای و انفجار در بندر راهبردی نزدیک تنگه هرمز؛ بازی توافق پیچیدهتر میشود؟
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
علت انفجار بندر شهید رجایی مشخص شد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
محکومیت بحرین به پرداخت خسارت به ایران
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.