تاکسیهای برقی روی دست شهرداری میماند؟
طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با خودروهای برقی در ایران، اگرچه با هدف کاهش آلودگی هوا و ارتقای ناوگان حمل و نقل عمومی مطرح شده، اما با چالشها و نارضایتیهایی از سوی رانندگان تاکسی روبرو شده است.
عدم توانایی رانندگان تاکسیها در پرداخت هزینه و اقساط خودروهای برقی و قیمت بالای این خودروها و همچنین عدم وجود تسهیلات مالی کافی برای رانندگان، بسیاری از آنها را از خرید این خودروها باز میدارد.
همچنین کمبود زیرساختهای لازم و ایستگاههای شارژ و تعمیرگاههای مجاز دلیل دیگری است که تاکسیداران را به این خودروها بیرغبت کرده است.
تجربه رانندگان تاکسی با خودروهای بنزینی هم نشان میدهد که خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی برای این خودروها نیز میتواند چالشبرانگیز باشد.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.