دلیل اصلی قفل صبحگاهی تهران
به گفته پلیس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تا ۳۰ درصد به بار ترافیکی معابر شهر تهران افزوده می شود.
پس از دو سال کرونایی، دانش آموزان به مدارس بازگشته اند اما ترافیک صبحگاهی امسال سنگین تر از سال های قبل از کروناست.
زمان آغاز ترافیک صبحگاهی به قبل از ساعت ۶:۳۰ منتقل شده و تصمیمات گرفته شده نیز تاثیری چندانی در کاهش ترافیک صبحگاهی نداشته است.
سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی و استفاده بیشتر از خودروهای شخصی را دلیل افزایش بار ترافیکی مهر امسال می داند.
پیشتر مهدی چمران گفته بود که تعداد اتوبوس های فعال تهران به هزار و ۷۰۰ اتوبوس رسیده است. نکته عجیب اینکه از نظر پلیس تنها ۴۰ اتوبوس در تهران تردد می کند که هنوز از عمر قانونی شان نگذشته است.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.