انتقاد عضو مجمع تشخیص مصلحت درباره اطلاعرسانی فساد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نهمین همایش مبارزه با فساد در اتاق تهران اعلام کرد: برندهای چای در کشور مشخص هستند و مدتهاست که در این زمینه فعالیت میکنند. اما چگونه ممکن است که یک برند که سابقه چندانی هم نداشته وارد این عرصه میشود و 50 درصد سهم بازار را تصاحب میکند در حالی که یک عده که چند نسل در این حوزه فعالیت کردهاند، 5 درصد سهم بازار را هم ندارند؟
علی آقامحمدی ادامه داد: آیا این فرد تاجر نبوده، جزو اتاق بازرگانی یا اتاق اصناف نبوده است؟ نهادهایی مانند اتاق بازرگانی یا سایر تشکلها وجود دارند که باید این موارد را برای حفظ آبروی خود مطرح کنند.
آقا محمدی روند اطلاع رسانی جریان های فساد را مورد نقد قرار داد و گفت: چرا اطلاع رسانی در مورد فساد باید بعد از تمام بررسی ها انجام شود.
او خطاب به فعالان اقتصادی هم گفت: باید صداهای مبارزه با فساد را تقویت کنیم. حتما نباید بگذاریم دیگران این صداها را در بیاورند.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند