دود عجله سیاستگذار در چشم خودروسازان؛ تعمیرگاهها شلوغ شد
مصرف کنندگان خودرو همچنان با خدمات پس از فروش درگیر هستند و آن طور که باید و شاید خدماتی متناسب با نیاز خود از خودروسازان دریافت نمی کنند.
به گزارش اکوایران، سعید تاجیک، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در این باره به «اکوایران» گفت یکی از دلایل این مساله را میتوان در عجله سیاست گذاران و وزرای صمت در رونمایی و عرضه محصولات خودروسازان جست و جو کرد. خودروسازان به دلیل عجله سیاست گذاران مجبور می شوند تا محصولات خود را پیش از رفع عیب روانه بازار کنند.
مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در ادامه به چالش خدمات پس از فروش خودروهای چینی و گرفتاری صاحبان این خودروها پرداخت.
تاجیک در پاسخ به تبعات فریز قیمت خودرو در کارخانه به مدت یک سال و نیم گفت این مساله کیفیت قطعات خودرو را به شدت کاهش داده زیرا قطعه سازان نتوانستند خطوط تولید خود را بروزرسانی کنند.
مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تاکید کرد سیاست قیمت گذاری خودرو به شدت به ضرر متقاضیان تمام می شود.
تاجیک درباره آلودگی هوا نیز گفت هنوز به طور مشخص نمی توان درباره منشا آلودگی هوا صحبت کرد این مساله نیاز به کار کارشناسی دارد تا مشخص شود دلیل آلودگی هوا چیست تا بتوان برای ان راهکار ارائه داد.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
محکومیت بحرین به پرداخت خسارت به ایران
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر