با افزایش قیمت کارخانهای خودروها بهترین سناریو برای مصرفکنندگان چیست؟
پایان ضرردهی خودروسازان با افزایش قیمتها، اما این دستاورد برای مصرفکنندگان چه هزینهای داشته است؟
در بازاری که خریداران خونسرد و کمتحرکاند و اعتماد به خودرو بهعنوان کالای سرمایهای نزدیک به صفر شده است، سرمایهگذاران هم ترجیح دادهاند به سمت بازارهای جذابتر مثل طلا و ارز بروند.
حالا سؤال اینجاست: آیا افزایش تولید میتواند فاصله بین قیمت کارخانه و بازار آزاد را کاهش دهد؟
آیا این رکود فرصتی برای تعادل عرضه و تقاضاست یا تهدیدی برای مصرفکنندگان؟
شما فکر میکنید این سناریوی رویایی در شرایط فعلی بازار خودرو قابل تحقق است؟
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
محکومیت بحرین به پرداخت خسارت به ایران
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.