وفاداری به برند دیگر ملاک خرید خودرو نیست
با ظهور عصر دیجیتال و انقلابی که ایجاد کرده، ملاک خرید خودرو توسط مشتریان نیز تغییرات قابل توجهی داشته است.
یکی از این تغییرات، کاهش وفاداری مشتریان به برندها و حرکت به سمت تجربه کاربران است که نیما نامداری، مدیرعامل کارنامه در همایش «چشمانداز اقتصاد ایران ۱۴۰۳» به توضیح تمامی موارد این تغییرات میپردازد.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.