چرا قطعهسازان ایرانی صادرکننده نشدند؟
در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، کروز نیز به عنوان بزرگترین قطعهساز کشور حضور داشت. یکی از زیرمجموعهها و شرکای کروز شرکت صندلی سازی ماد آریا ویستا بود.
محصولات این شرکت که عموما در خودروهای گران قیمت تولیدی بهمن موتور استفاده میشود تقریبا همگام با استاندارد جهانی است.
اما سوال اینجاست که اگر محصولات کیفیت کافی را دارند چرا خبری از صادرات یا شرکای خارجی نمیشود؟
از نظر حامد نورافشار، مدیرفروش شرکت ماد آریا ویستا مشکل صادرات کیفیت نیست، بلکه با توجه به تحریمها و روابط بین المللی ایران، هیچکس جرئت همکاری با مجموعههای ایرانی را ندارد.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.