مکانیزم دفاعی خودروساز در زمان زیان دهی
بازار خودرو به دلایل گوناگون نوسانی می شود. نحوه عرضه شرکت های خودروساز به عنوان یکی از دلایل نوسانی شدن بازار خودرو مورد توجه کارشناسان قرار دارد.
خودروسازان در شرایط عادی که با چالش جدی روبرو نیستند جاده عرضه را تا حد امکان عریض می کنند اما اگر با دست اندازی در مسیر تولید روبرو شوند، باریک کردن مسیر عرضه یا به تعبیر دیگر عرضه قطره چکانی به بازار خودرو را می توان در لیست اقدامات اولیه ای قرار داد که خودروسازان در دستور کار قرار می دهند.
می توان گفت این کاهش عرضه محصولات به بازار خودرو به عنوان یک مکانیزم دفاعی از سوی خودروسازان انجام می شود اما این مکانیزم دفاعی قیمت ها را در بازار صعودی می کند.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.