تفاوت خودروسازی دولتی و خصوصی
صنعت خودروی کشور با چالش های متعددی روبرو است.
در میان چالش های شرکت های خودروساز بحث زیان دهی این شرکت ها بیش از سایر مسائل آزار دهنده است. زیان دهی سبب شده تا خودروسازان نتوانند آن طور که باید و شاید در جاده توسعه به حرکت خود ادامه دهند.
کارشناسان معتقدند یکی از مسائلی که می تواند به خودروسازان کمک کند تا زیان دهی را کنار بگذارند. واگذاری مدیریت این شرکت ها به بخش خصوصی است. با توجه به اینکه در شرکت های خصوصی سوددهی از اصول اولیه است بنابراین واگذاری خودروسازان به بخش خصوصی کمک می کند تا این شرکت ها نیز از زیان دهی فاصله گرفته و سودده شوند.
به نظر می رسد یکی از اصلی ترین تفوات ها میان مدیران خودروساز دولتی و خصوصی توجه به سوددهی در بنگاه تحت مدیریتشان باشد
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.