خودروساز چه زمانی فکر می کند مشتری راضی است
کاهش رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروها از سوی کارشناسان به عنوان ریشه اصلی نارضایتی مردم از شرکت های خودروساز قلمداد می شود پاسخ خودروسازان چیست؟
کاهش رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروها از سوی کارشناسان به عنوان ریشه اصلی نارضایتی مردم از شرکت های خودروساز قلمداد می شود اما شرکت های خودروساز زاویه نگاه خود را به بحث رضایتمندی مشتریان دارند. از نگاه خودروسازان علاوه بر کیفیت مسائل دیگری نیز روی رضایتمندی مشتریان اثرگذار خواهد بود
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.