میراث خواران پیکان چند شدند ؟
پیکان شاید مهم ترین خودرو تاریخ خودروسازی ایران باشد. پیکان به قدری در دوره های مختلف و طبقه های متفاوت از مردم حضور داشته که به عنوان یکی از نماد های ایران شناخته می شود.
پس از تولید آخرین پیکان، خودروسازان سریعا دست به کار شدند و به دنبال جانشین این خودروی مردمی بودند. اتفاقا خودروی مناسبی هم برای جانشینی پیکان پیدا کردند.
شاید از خود بپرسید که اگر جانشین مناسب پیدا شده پس چرا همچنان جای خالی خودرویی ارزان و خانوادگی مانند پیکان به شدت خالی است؟
سرگذشت عجیب جانشین پیکان را در اکوایران ببینید.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.