حقی که خودروساز ایرانی از مشتریان ربود
اگر کمی با دنیای خودرو آشنا باشید، حتما اسم هایی به گوشتان خورده که سال های متمادی است که در بازار حضور دارند؛ مانند تویوتا لندکروز، هیوندای سونوتا، ب ام و سری ۳ و …
اما نکته جالب اینجاست که با وجود آشنا بودن این اسامی، شرکتهای خودروسازی هر چند سال یکبار با ظاهری کاملا جدید و ناآشنا مواجهمان میکنند.
در این برنامه، با این چرخه که "تغییر نسل" نام دارد، آشنا میشویم و فرسنگها فاصله بین خودروسازی ایران و جهان در رابطه با تغییر نسل را بررسی میکنیم. با اکوایران همراه باشید.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
سامانه بارشی جدید در راه ایران؛ هشدار سیلاب و تگرگ در چندین استان
-
اولین جزئیات از خسارات زلزله 5 ریشتری رشتخوار/ آمار مصدومان اعلام شد
-
ذوق صاحبان دنا و سورن
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
وزیر کار: دهکبندی خانوادهها تغییر میکند/ برای توزیع کالابرگ نیازمند تعریف منابع جدید هستیم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
اتهام زنی تازه رئیس پنتاگون به ایران
-
جدیدترین نرخ رهن کامل در تهران؛ از جنوب تا شمال پایتخت چقدر باید پرداخت کرد؟
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.