تپسی چگونه تپسی شد ؟
واگذاری حدود 70 درصد سهام تپسی به شرکت گلرنگ در بازار بورس، بهانهای شد که چگونگی راهاندازی این شرکت را مرور کنیم.
در بهمن سال ۱۳۹۴، میلاد منشیپور و حمید مهینی پس از بازگشت به کشور تصمیم گرفتند تا یک کسبوکار اینترنتی را راه اندازی کنند.
در ادامه هومن دمیرچی نیز به آنها اضافه شد تا پایههای اولیهی تپسی شکل بگیرد؛ سپس نسخهی اولیهی تپسی خرداد ۱۳۹۵ به بازار عرضه شد و در طول این مدت سرمایهی اولیه برای انجام کار را سه هم بنیانگذار اولیه تأمین کردند.
هرچند در ادامه تپسی توانست در چند مرحله سرمایهی لازم برای رشد سریع خودش را از سرمایهگذارهای مختلف جذب کند.
البته قبل از تپسی شرکتهای فناوری اطلاعات دیگری مثل همکاران سیستم هم وارد بورس شده بودند.
اما تپسی را میشود اولین استارتاپی دانست که با گذر از مراحل پیچیدهی موجود بالأخره توانست مجوزهای لازم را به دست آورد و وارد بورس شود.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد