به گزارش اکوایران، این رقابت نه تنها انگیزه‌ای برای ارتقای کیفیت محصولات ایجاد می‌کند، بلکه به نوآوری و بهبود فعالیت‌ها نیز کمک می کند.

در این راستا، دولت می‌تواند نقش مهمی در تسهیل این روند ایفا کند. از سیاست‌های مالیاتی تا فراهم کردن دسترسی به مواد اولیه و حمایت از ورود به بازارهای جهانی، همه این عوامل می‌توانند در برابر چالش ها به بنگاه‌ها کمک کنند.

اما واقعیت این است که شرکت‌هایی که نتوانند خود را در این رقابت بالا بکشند، به سرعت از بازار حذف خواهند شد.

با این حال، بنگاه‌ها همواره با عدم قطعیت مواجه‌اند و هر چه خطاها بیشتر باشد، چالش‌های آن‌ها نیز افزایش خواهد یافت.

مسعود نیلی، اقتصاددان، در رویداد رونمایی از چهارمین شماره گزارش مدیران‌عامل، به بررسی این چالش‌ها می پردازد.