صادرات دلستر ایرانی به آلمان
اکوایران: محمد حاتمی، معاون ارتباطات شرکت بهنوش ایران، اعلام کرد: توسعه برند و تولید خارج از مرزهای ایران، بهعنوان یکی از برنامههای اصلی شرکت در دستور کار قرار گرفته است. طی سال گذشته، مذاکرات اولیه برای حضور در سه یا چهار کشور خارجی آغاز و هدفگذاری برای توسعه تولید در خارج از کشور انجام شده است. پیش از این نیز محصولات بهنوش به بیش از ۲۴ کشور جهان صادر شدهاند؛ بهعنوان نمونه، در سال گذشته حداقل سه مرحله صادرات دلستر به کشور آلمان انجام شد.
به گزارش اکوایران، حاتمی با اشاره به جسارت شرکت در ورود به بازارهای پرچالش مانند آلمان و استرالیا، افزود: با توجه به رشد استقبال از نوشیدنیهای بدون الکل، بهویژه در میان جوانان اروپایی، تصمیم گرفتیم حضور جدیتری در این بازارها داشته باشیم. البته مسیر پیشرو همچنان طولانی است.
وی تأکید کرد: آنچه در این مسیر بسیار تعیینکننده است، شناخت دقیق از ذائقه مصرفکنندگان است. به همین دلیل، شرکت بهنوش توجه ویژهای به تحقیقات بازار دارد. ما با بهرهگیری از دادههای بهروز، از جمله اطلاعات حاصل از شبکههای اجتماعی و تحلیل رفتار مصرفکنندگان، سعی داریم مخاطبسنجی دقیقی انجام دهیم.
حاتمی در پایان به حضور نیروهای متخصص جوان در شرکت اشاره کرد که خودشان از نسل مصرفکنندگان جدید هستند و میتوانند نقش مهمی در خلق طعمها و محصولات متناسب با سلیقه روز ایفا کنند. وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در نمایشگاه نوشیدنیها، سه طعم جدید رونمایی شد که با استقبال خوبی مواجه شد. امسال نیز در نمایشگاه صنایع غذایی، رونمایی رسمی از این محصولات ادامه خواهد داشت و بهطور کلی روند بهروزرسانی سبد محصولات شرکت، متناسب با ذائقه نسل جدید، ادامه خواهد یافت.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
هدیه لاکچری قطر برای ترامپ
-
فرزین: در آینده ۶ نوع بانک داریم/ اساسنامه بانکها تغییرات اساسی میکند
-
اعلام زمان واریز حقوق بازنشستگان همراه با پرداخت معوقات و متناسبسازی
-
عراقچی پیش از عزیمت به مسقط: در تهران مشورت کردیم تا به نقطه تعیین کنندهای برسیم
-
غافلگیری در تلآویو، تشویش در تهران؛ سفر به جایی که حال ترامپ را خوب میکند
-
حس بازارها به دور چهارم مذاکرات
-
چشم تهران به مذاکرات ریاض؛ نقشه راهی که خلیج فارس به ترامپ دیکته میکند
-
توضیحات بقائی از روند دور چهارم مذاکرات ایران و آمریکا
-
بازار حواله خودروهای وارداتی آزاد شد