ردپای قراردادهای بیمه در نارضایتی مردم
مردم همیشه از زمان خرید بیمهنامه تا دریافت خدمات بهویژه دریافت خسارت، از خدمات بیمهها ناراضی هستند.
عوامل مختلفی در این نارضایتی دخیل است؛ از فرهنگ دولتی حاکم بر ارایه خدمات تا مدیریت خسارت توسط بیمهها گرفته تا تورم و شرایط اقتصادی کشور.
اما به اعتقاد پرویز خسروشاهی قائم مقام پیشین بیمه مرکزی، یکی از عوامل مهم که روی این نارضایتی و میزان آن اثرگذار است، قراردادهای پیچیدهای است که بیمهها در مقابل مشتری قرار میدهند.
این قراردادها برای مردم عادی به راحتی قابل فهم نیست و همین باعث میشود در زمان دریافت خسارت، مردم انتظاری که دارند، برآورده نشود.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.