هدف بیمهها از قراردادهای پیچیده
یکی از مهمترین انگیزههای مردم در زمان خرید بیمه این است که بعد از خسارت دیدن، به شرایط قبل از حادثه برگردند. اما در کشور ما این اتفاق نمیافتد و بیمهگذارها بعد از حوادث و دریافت خسارت، نه تنها حس بازگشت به شرایط قبل از حادثه را ندارند، بلکه حتی حس نمیکنند که به شرایط قبل نزدیک هم شده باشند. این یکی از مهمترین دلایل نارضایتی مردم از خدماترسانی بیمهها و بیانگیزگی آنها برای استفاده از بیمههاست.
قائم مقام پیشین بیمه مرکزی معتقد است به دلیل اینکه مردم بیمهنامهها را به درستی نمیخوانند تا بدانند بعد از حادثه قرار است چه خدماتی از بیمه دریافت کنند، چنین حسی ایجاد میشود. همچنین شرکتهای بیمه هم مدیریت خسارت کرده و قراردادها را به گونهای تنظیم میکنند که خیلی گویا نباشد تا مجبور نشوند، رقمهای سنگینی برای خسارت پرداخت کنند.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
محکومیت بحرین به پرداخت خسارت به ایران
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر