بازاریابی برای صادرات صنایع کوچک
صنایع کوچک حدود 94 درصد از صنایع کشور را تشکیل میدهند. همچنین بر اساس آمارهای منتشر شده حدود 45 درصد از نیروی کار شاغل در بخش صنعت در صنایع کوچک حضور دارند. واحدهای صنعتی کوچک اما آنطور که باید و شاید نتوانستهاند در بازارهای صادراتی حضور داشته باشند.
فرشاد مقیمی، مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در این باره به «اکوایران» گفت: به دنبال این هستیم تا زمینه را برای صادرات کالا و خدمات صنایع کوچک فراهم کنیم. ایجاد کنسرسیومهای صادراتی صنایع کوچک از برنامههای جدید سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی است.
مقیمی تاکید کرد سازمان تحت مدیریتش از فرصت ایران اکسپو ۲۰۲۴ به منظور فعال کردن بخش صادرات صنایع کوچک استفاده خواهد کرد. بر اساس اعلام مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی، در ایران اکسپو ۲۰۲۴، علاوهبر بازاریابی برای صادرات کالاهای تولید شده، تلاش میکنیم تا خدمات فنی و مهندسی و همچنین خدمات پیمانکاری که توسط واحدهای حاضر در شهرکهای صنعتی عرضه می شوند، را صادر کنیم.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد