برچسب قیمت تولید کننده بازار را کدر کرد
کالاهای مصرفی، جزو حذف ناشدنی از هزینه های سبد خانوار محسوب میشوند.از سوپرمارکتها گرفته تا فروشگاههای زنجیرهای که بیش از دو دهه است که پا گرفته اند. شهروند برند نام آشنای یکی از همین فروشگاههاست که نیاز پایتخت نشینان را مرتفع میکند.
در بازه ای زمانی که شهروند شرکتی زیان ده محسوب میشده تا اکنون که رشد ۷۰ درصدی سود را تجربه میکند، فراز ونشیب های بسیاری را تجربه کرده است و با وجود رقیبان بسیار، همچنان ادامه حیات میدهد.
اما چرا با وجود سود بالا و داشتن مصوبه شورا برای عرضه سهام، این شرکت وارد بورس نشده است؟
تصمیماتی مانند درج قیمت بر روی محصولات، به نفع شفافیت تولید و کیفیت محصولات بوده است یا ضرر آن؟
اتفاقاتی مانند تورم چه تاثیراتی بر عملکرد این فروشگاه زنجیره ای داشته است؟
و در نهایت چرا شهروند در شهرهای دیگر گسترش پیدا نکرده است؟
دکتر داوود قربانیان، مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند، مهمان این هفته ایران فود، به این سوالات پاسخ میدهد.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد