فرق برندسازی در ایران و چین
چالش اول صنایع غذایی ایران در تجارت خارجی چیست؟ شاید نزدیک ترین جواب بازگشت تحریم ها باشد، اما سرپرست پیشین سازمان توسعه و تجارت می گوید: در یک بازه زمانی طولانی مدت، صادرات غیرنفتی از حدود 40 تا 50 میلیون دلار فراتر نرفته است؛ از این رو چالش فقط در بخش تحریم نیست و باید سرنخ ها را در داخل جست و جو کرد.
یکی از سرنخ هایی که محمدرضا مودودی، رئیس کمیته ملی برندهای برتر تجاری اتاق بازرگانی ایران در این مورد می دهد تفاوت برندسازی در ایران و چین است.
او در ایران فود این هفته توضیح بیشتری در این باره داده است.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.