نتایج نظرسنجی ها نشان داد
عبور نوجوانان از شبکههای ماهوارهای
وضعیت مصرف رسانه ای در ایران؛ با تمرکز بر روند ۱۰ سال اخیر نشان میدهد که همزمان با افزایش میزان مصرف شبکههای اجتماعی، اعتماد مردم به این شبکهها هم افزایش یافته.
حتی شبکههای اجتماعی موفق شدهاند، نه تنها مخاطبان صدا و سیما بلکه مخاطبان شبکههای ماهوارهای را هم تحت تاثیر قرار دهند.
به گفته رییس مرکز تحقیقات صدا و سیما، در اتفاقات سال گذشته، نظرسنجی های این مرکز نشان داد که رژیم مصرف رسانهای نوجوانان یا کسانی که در کف خیابان فعال بودند، عملاً تغییر کرده.
به این معنی که این افراد نه تنها صداوسیما، بلکه شبکه های ماهوارهای هم تماشا نمیکنند و سبد مصرف آنان به سمت فضای مجازی رفته است.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.