صنعت یتیم در اقتصاد ایران
گروهی اعتقاد دارند صنعت پخش در ایران با یک دوگانه ناممکن مواجه است.
درحالی که در استاندارد جهانی این صنعت واسطه تولیدکننده و مصرفکننده شناخته میشود در ایران طی سالهای گذشته عدهای این دیدگاه را رواج میدهند که واسطه ها عامل گرانی هستند. فعالیت در این صنعت با چنین دوگانه ای چگونه ممکن است؟
این صنعت با چه چالشهایی مواجه است و اگر نبود چه اتفاقی رخ می داد؟
عقیل آرین نژاد، مدیر عامل شرکت پخش البرز در ایران فود این دوگانه را توضیح و به این سوالات پاسخ می دهد.
او تاکید می کند نبود متولی مشخص برای صنعت پخش و اقتصاد دستوری آن را به سمت زیانده شدن برده است.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.