دولت در برنامه هفتم توسعه به آموزش و پرورش چه نگاهی دارد؟
مرکز پژوهشهای مجلس در گزارشی، نگرش دولت در لایحه برنامه هفتم توسعه به وزارت آموزش و پرورش را بررسی و اعلام کرده که این برنامه دچار فقدان ایدهمحوری و نگاه کلان به حوزه آموزش است و تمام احکام آن، «جزئی» و «بخشی» هستند.
بازوی پژوهشی مجلس میگوید سند تحول بنیادین به عنوان اصلیترین سند بالادستی نظام آموزش و پرورش، محور برنامههای پنجساله آتی این حوزه قرار نگرفته است.
این مرکز معتقد است که با این ایرادات، نمیتوان نقطه مطلوب نظام آموزش و پرورش را در پایان برنامه پنجساله توسعه هفتم، تصویر کرد.
سوگل دانایی در اینباره گزارش میدهد.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
آغاز روند استیضاح وزیر راه؛ 41 نماینده این طرح را امضا کردند
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.