فرهنگسازی اقتصادی در برنامه سرگرم کننده
محمدرضا رضاییان کارگردان کتاب باز معتقد است، با کار فرهنگی در تلاش هستیم تا در پروژه کارمانی، مفاهیم اقتصادی را ساده سازی کنیم. البته این محتوا در کنار ساده سازی باید سرگرم کننده نیز باشد. با این سیستم مخاطب درباره اقتصاد آگاهی پیدا می کند. زمانی که این فضا برای مخاطب شکل گرفت که سرمایه گذاری به چه شکل است متوجه می شود می توان پول را به جای خرید دلار وارد چرخه تولید کرد.
اولین رئالیتی شو اقتصادی با محوریت تامین مالی جمعی، در تلاش است تا مردم را با فرهنگ سرمایه گذاری آشنا کرده و از این طریق بتواند تامین مالی برخی پروژه ها را تامین کند.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.