تولد یک «گروه فشار» علیه مصرف کنندگان ایرانی
استارتآپهای حمل و نقلی، خرید و فروش ملک، خودرو و حتی تهیه بلیت سفر شاید رایجترین استارتآپهای فعال باشند که مخاطبان را با سهولت انجام فعالیتهای روزمره آشنا کردند. این موج توانست امتیاز جدیدی را به مصرفکنندگان اهدا کند.
طبعا در برابر موج جدید، هجمه هایی هم شکل گرفته که عمدتا برخاسته از کسب و کارهای سنتی موازی بوده است. آنچه که دارای اهمیت است اینکه این هجمهها چه چیز را هدف گرفته است؟
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
تخممرغ ۲۵ هزار تومانی درب مرغداری/ تعطیلی گسترده مرغداریها کلید خورد
-
ایران خودرو قدرت خود را به سایپا نشان داد / آرزویی که سایپایی ها امیدوارند زودتر برآورده شود
-
ترامپ در آستانه ترک مذاکرات؛ اروپا به تکاپو افتاد
-
انفجار در سوله شرکت «اوانار پارسیان» میمه اصفهان
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
زمان واریز کالابرگ اردیبهشت ماه مشخص شد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.