چالش کسب و کار های مجازی پس از کرونا
در گفتگو با معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت و مدیرعامل دیجی کالا عنوان شد: - شاخص کل کالاهای فروخته شده آنلاین به کل خرده فروشی ها در کشور حداکثر 2 درصد است که در مقایسه با سایر کشورها ناچیز است. - کل مبلغ سرمایه گذاری شده در تجارت الکترونیک در ایران تاکنون کمتر از 200 میلیون دلار است که ناچیز است. - هیچکدام از کسب و کارهای دیجیتال در بورس حضور ندارند.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
سامانه بارشی جدید در راه ایران؛ هشدار سیلاب و تگرگ در چندین استان
-
اولین جزئیات از خسارات زلزله 5 ریشتری رشتخوار/ آمار مصدومان اعلام شد
-
ذوق صاحبان دنا و سورن
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
وزیر کار: دهکبندی خانوادهها تغییر میکند/ برای توزیع کالابرگ نیازمند تعریف منابع جدید هستیم
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
اتهام زنی تازه رئیس پنتاگون به ایران
-
پوتین شرط توافق صلح را اعلام کرد/ مذاکرات به بنبست رسید؟