خودروی محبوب بخت آزماییها
پایان 6 مرحله بختآزمایی خودرویی در فروشهای فوری فرصت مناسبی برای سنجش «میزان تمایل مشتریان به خودورهای عرضه شده» است.
در دو مرحله گذشته، حدود ۳.۵ میلیون متقاضی خرید خودرو، بخت خود را امتحان امتحان کردند. تقاضایی که نسبت به عرضه ۹ هزار دستگاه در مرحله اخیر (ششم) و ۹۴۵۰ دستگاه در مرحله پنجم شانس خرید را بسیار کم کرده بود.
هر چند در مراحل مختلف فروش فوری ایرانخودرو، محصولات عرضه شده ثابت نبودند اما بررسی مراحل مختلف پیشفروش سه ماهه، میزان محبوبیت خودروها در بین متقاضیان را نشان میدهد.
در سه مرحله اخیر فروش فوری ایرانخودرو محبوبترین خودرو کدام محصول بود؟
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
سامانه بارشی جدید در راه ایران؛ هشدار سیلاب و تگرگ در چندین استان
-
اولین جزئیات از خسارات زلزله 5 ریشتری رشتخوار/ آمار مصدومان اعلام شد
-
توصیف ویتکاف از مذاکرات با ایران ؛ انجام مسئولیتی بزرگ و مهم
-
قیمت مسکن در پردیس از 2میلیارد عبور کرد / افزایش قیمت در حاشیه تهران ادامه دارد
-
وزیر کار: دهکبندی خانوادهها تغییر میکند/ برای توزیع کالابرگ نیازمند تعریف منابع جدید هستیم
-
شبه قاره بر لبه پرتگاه؛ جنگی که آسیا را نابود خواهد کرد
-
کیش بنیاد به وزارت راه برای تراژدی بندر
-
اتهام زنی تازه رئیس پنتاگون به ایران
-
پوتین شرط توافق صلح را اعلام کرد/ مذاکرات به بنبست رسید؟
چهره روز
خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، نشان ملی «مایو» را به خسوس هوئرتا دسوتو، اقتصاددان اسپانیایی اهدا کرد.